Kretyn.com na: nasza-klasa | pinger | facebook

 
Data dodania: 2006-11-30 15:52:11
#1454   + (-65) -
<dagon> lol cyt z basha
<dagon> <jerzykiller> ale kurwa
<dagon> <jerzykiller> mam kryzys
<dagon> <jerzykiller> ostatnio nawet nie chce mi sie walic
<dagon> <jerzykiller> juz 2 godziny tak mam
<dagon> <jerzykiller> :/
<jerzykiller> aha
<jerzykiller> to chyba nie z basha
<jerzykiller> :)
<dagon> fakt z kretyna
<dagon> dla mnie to jeden chuj
<jerzykiller> a teraz mnie przepros
<jerzykiller> za bezprawne zahilightowanie mi nicka ;P
<dagon> lol






0.0011s // 17:19:52Wszystkich cytatów w bazie 5900, zaakceptowanych 5896, oczekujących 4, odpadło 59510, zaplusowanych 4868447, zaminusowanych 979533
www.mydevil.net
Kretyn.com poleca: Polska sieć IRC Web Hosting MyDevil.net Niebo dla webdeveloperów
© 2006 – 2016 Kretyn.com - wersja 1.1.0 | Pytania? Opinie? Uwagi? Sugestie? – Pisz: webmaster