Kretyn.com na: nasza-klasa | pinger | facebook

 
Data dodania: 2007-02-28 19:36:38
#4465   + (294) -
<mariola>cze
<ja> siema ziom pokoj
<mariola>pogadasz
<ja>pogadasz
<mariola>czym sie zajmujesz
<ja> techologia informacyjna i hodowla koni przelajowych
<mariola>ja geografia i zwierzetami
<ja>a jakimi?
<mariola> chomikami,rybkami,świnkami,królikami
<ja>a ja jeszcze fokami
<mariola> fajne sa we wrocławiu foki
<ja> no ja mam na chacie jedna..i slonia
<mariola>zartujesz
<ja> nie.... kocham wszyskie zwierzeta..mam nawet czarna wdowe w akwarium
<mariola>a co to jest czarna wdowa
<ja> to ty intersujesz sie zwirzetami i nie wiesz????!!!!
<mariola>nie bo tym sie nie interesuje
<ja>czarna wdowa to pajak..najbardziej jadowity na sweicie
<ja>ale mi normalnie codzi ppo rece
<mariola>a mieszkasz w bloku
<ja>nom
<mariola>to jak mozesz mieć słonia i fokę
<ja>takie male
<ja> z jaja dopiero sie wykluly






0.0005s // 10:05:05Wszystkich cytatów w bazie 5898, zaakceptowanych 5896, oczekujących 2, odpadło 59507, zaplusowanych 4866165, zaminusowanych 979162
www.mydevil.net
Kretyn.com poleca: Polska sieć IRC Web Hosting MyDevil.net Niebo dla webdeveloperów
© 2006 – 2016 Kretyn.com - wersja 1.1.0 | Pytania? Opinie? Uwagi? Sugestie? – Pisz: webmaster