Kretyn.com na: nasza-klasa | pinger | facebook

 

Data dodania: 2009-02-11 22:02:35
#38947   + (1954) -
<i> kolezanka ma w opisie "JEBANI FACECI!!!"
<ja> co jest, że znowu masz ten opis?
<ona> kurwa
<ona> zmienilam kolor wlosow - on nic
<ona> scielam je z za ramion do bardzo krotkich - on nic
<ona> zmienilam makijaz - on nic
<ona> ale jak mi sie kurwa cycki troszenke powiekszyly przez okres TO ZAUWAZYL KURWA OD RAZU JAK BLUZKE ZDJELAM
<ona> KURWA MAC
<ja> lol :DDD

Data dodania: 2009-04-09 13:33:15
#43223   + (1958) -
<evie> zazwyczaj na drzwiach windy jest informacja: przed wejściem upewnij się że za drzwiami jest winda
<evie> napis na drzwiach od wewnątrz windy w akademiku: przed wyjściem z windy upewnij się że za drzwiami znajduje się akademik ;)

Data dodania: 2010-08-17 20:34:46
#58781   + (1958) -
<jozozwierz> Wiesz co.. kocham moją mamę za te jej racjonalne myślenie
<bloni> ?? co zrobiła ??
<jozozwierz> Dzwoni na stacjonarny i pyta gdzie jestem..
<blondi> no i co w tym dziwnego.. martwi się o Cb.. jest późno..
<jezozwierz> ...
<jezozwierz> błagam powiedz, że żartujesz..

Data dodania: 2008-07-24 19:32:52
#23628   + (1966) -
<i> Działo mi się coś dziwnego z liveboxem i często zrywał połącznie więc dzwonię na 9393:
<Telefonistka> Magda Kowalska, w czym mogę pomóc?
<Ja> Mam problem z liveboxem, zrywa mi połączenie.
<Telefonistka> Niestety ja nie pomogę, proszę dzwonić na 0800 102 102. dobranoc
<Ja> Dziękuję, dobranoc.
<i> Więc cóż dzwonię na 102 102, muzyczka...
<Telefonistka> Magda Kowalska w czym mogę pomóc?

Data dodania: 2008-11-23 16:27:23
#32148   + (1966) -
<waldek> Byłem ostatnio na urodzinach u kumpeli, która jest organistką w kościele. No i jednym z zaproszonych gości okazał się miejscowy proboszcz. Towarzystwo silnie stremowane, ale dziewczynom zachciało się wina, więc odkorkowałem butelkę, polałem i nieśmiało zapytałem plebana:
<waldek> Proszę księdza, może wina?
<i> Ksiądz w odpowiedzi fachowo odbił 0,7 łokciem i odrzekł:
<pleban> Waldziu, wino to ja piję w pracy...

Data dodania: 2008-11-26 22:57:54
#32456   + (1966) -
<grzesiek> Zwątpiłem dzisiaj w moją nauczycielkę od angielskiego... Przejebana kobieta...
<grzesiek> Wygłaszaliśmy przygotowane "spicze"... Doszła w końcu do mnie no i mówi: "No Grzesiek, a ty o czym chciałbyś nam dzisiaj opowiedzieć?" No i zaczynam, że chciałem powiedzieć o tym i o tym... itd... Wygłaszam piękne przemówienie, kwieciste zdania... Ona na koniec mówi, że pięknie i luźno operuję językiem, że bardzo to się jej podobało itd... I dała mi 6 za spicza ^^
<marcin> I dlatego w nią zwątpiłeś i uważasz, że jest przejebana? :|
<grzesiek> Tak... Bo cały czas mówiłem po polsku ^^

Data dodania: 2008-08-06 11:16:14
#24497   + (1969) -
<Rogo> Hej
<Mardoczek> No siema
<Rogo> Słuchaj mam pytanie, masz jeszcze kontakt z Dorotą, tą Twoją byłą?
<Mardoczek> No staaaary :)
<Mardoczek> Mamy świetny kontakt
<Mardoczek> Ostatnio mnie znów zaczęła odwiedzać
<Mardoczek> No i prawie cały czas kończy się w łóżku
<Rogo> Tak? A ona nie miała teraz faceta
<Mardoczek> No ponoć ma, nie pytałem kto
<Mardoczek> Ale mówi, że jest beznadziejny w łóżku, dlatego do mnie przychodzi :D
<Mardoczek> A czemu w ogóle o nią pytasz?
<Rogo> Bo wiesz...
<Rogo> W zasadzie mieliśmy jutro uczcić nasz pierwszy miesiąc razem i chciałem spytać czy pamiętasz, albo możesz się zapytać jakie są jej ulubione kwiaty
<Rogo> Ale skoro tak stawiasz sprawę...
<Mardoczek> Ups...

Data dodania: 2009-06-21 19:33:06
#47420   + (1969) -
<janusz> kumpel zdawał na 2 z niemieckiego a babka co go uczy ma szklane oko. No to on oddaje test i tak do niej palnął "mogłaby pani na to rzucić okiem" ;D
<janusz> babka go wywaliła z klasy^^

Data dodania: 2006-08-31 20:11:07
#455   + (1974) -
<Qsay> Argentius: Znów zasnąłem dzisiaj na lekcjach... [cp1250]
<Qsay> Darkersun: Przeyebane stary, co na to nauczyciel?
<Qsay> Argentius: To ja jestem nauczycielem >.<

Data dodania: 2006-11-29 00:50:05
#1447   + (1975) -
<koberr> Co może być gorszego od kamyczka w bucie?
<koberr> Ziarenko piasku w prezerwatywie.

Data dodania: 2008-09-03 15:33:14
#26563   + (1975) -
<adam> ostatnio mi pornuchy poginely... sobie pomyslalem, że chuj z nimi
<adam> kiedys sie wkoncu znajda...
<adam> ale jak wczoraj wrocilem ze szkoly, wcześniej, bo mamy taki plan ze 3 lekcje mielismy
<adam> i zobaczylem ojca przed tv, mahającego ręką...
<adam> to przezylem szok... nic nie mowiac sciagam buty i plecak i...
<adam> i wchodzę do swojego pokoju... a tam stara na golasa mi w płytach grzebie... ;/
<adam> od tamtej pory nawet na mnie nie spojrzeli...

Data dodania: 2009-09-26 16:40:37
#50522   + (1981) -
<ja> tato, dlaczego Ty zawsze robisz głupie rzeczy?
<tata> jakbym nie robił głupich rzeczy, to by Ciebie na świecie nie było!

Data dodania: 2008-07-31 01:44:39
#24046   + (1990) -
<Pau> Hej:)Co porabiasz?Tak późno a Ty nie śpisz?
<Iwi> Pilnuję prania:)
<Pau> Jak? Że pilnujesz żeby wyjąć z pralki jak sie upierze?
<Iwi> Nie, już sie uprało, wywiesiłam. Teraz siedzę przy suszarce i pilnuję żeby wyschło.
<Pau> Przewracasz żeby szybciej wyschło?
<Iwi> Nie! Przecież mówię, ze pilnuję, a nie że przewracam!
<Pau> Lol, siedzisz i pilnujesz?:P A nie możesz iść spać i niech spróbuje samo wyschnąć?
<Iwi> Po co? Zawsze pilnuje prania, jak schnie i wysycha i jest ok.
<Pau> Spróbuj dzisiaj nie pilnować:P
<Iwi> Ty to masz jakąś pokrętna logikę. Jak jest ok, mam sprawdzony sposób to po co eksperymentować? To nie wiem, jak chcę zrobić herbatę i zawsze włączam czajnik i wychodzi i jest ok, to mam dzisiaj spróbowac nie właczac i zobaczyć czy wyjdzie? Heloł!! Herbata zawsze wychodzi z właczonym czajnikiem, pranie zawsze schnie jak je pilnuję.
<Pau> ...

Data dodania: 2009-04-24 12:46:24
#44409   + (1991) -
<Bozyx> nie musisz sie malować, przeciez dobrze wyglądasz
<Magda> ja sie juz pomalowałam..

Data dodania: 2010-01-21 16:58:54
#53800   + (1991) -

<on> wiesz kochanie? :*:* u ciebie tam na dole jest cudownie :* jak w dzungli amazonskiej...
<ona> ?
<on> no wiesz, goraca, wilgotna... tylko drzew nie ma :)
<ona> ale są grzyby

Data dodania: 2007-06-11 23:19:58
#7204   + (1993) -
<bieda> byla taka akcja na granicy z czechami ze codziennie albo co drugi dzien taki stary chlop z rowerkiem przewozil worek z piaskiem...no i sie nim zainteresowali, pewnie cos tam przemyca, ale sprawdzili go a tam nic...sam piasek...i tak kilka dni pod rzad ztym workiem...az w koncu straznicy nie wytrzymali i mowia
<bieda> "panie nic panu nie zrobimy ale powiedz pan nam co pan przemycasz bo ni chuja nie uwierzymy ze tylko piasek"
<bieda> a ten chlop calkiem spokojnie..."rowery"
<man> LOL:D

Data dodania: 2007-12-30 15:20:27
#12512   + (1994) -
<Stach> wiesz kiedy jest się naprawdę pijanym?
<hycel> no?
<Stach> jak leżąc na ziemi trzymasz się za kratkę od kanału i krzyczysz "za coś żeście mnie zamkneli?"
<hycel> lol, trzeba być pojebanym XD
<Stach> obrażasz mnie...

Data dodania: 2007-03-25 11:29:36
#5164   + (1996) -
<loria> obczaj akcje
<loria> kolega mojej lektorki od anglika pojechal na stadion kupić sobie psa
<loria> i tam kupil jakiegoś piesk i przywiózł go do domu
<loria> dał mu jeśc patrzy a te pies wpieprza jak świnia, no ale co spoko
<loria> nawpieprzał się pies i poszedł spać
<loria> spał 3 dni!!!!
<loria> w końcu ten koleś zdenerwowany dzwoni do weterynarza i mówi mu jaka jest sprawa no to on kazał mu z tym psem do niego przyjechać.
<loria> przyjechał ten koleś do tego weterynarza kładzie psa na stół
<loria> a weterynarz spojrzał się na kolesia i na psa i mówi " CO PAN MI TU PRZYWIÓZŁ?? PRZECIEZ TO NIEDZWIEDZ JEST."
<olcia> lol :P

Data dodania: 2008-12-06 18:03:07
#33196   + (2001) -
<rams> Niedaleko mnie jest ten akademik dla obcokrajowcow
<rams> Mieszka tam kilku portugalczykow, od niedawna w Polsce.
<rams> Wczoraj wracam do domu, patrze a oni siedza w policyjnym furgonie i probuja sie dogadac.
<rams> Zaciekawiony podbilem do nich, co sie okazalo.
<rams> Szli gdzies grupa, jeden z nich chcial przejsc przez ulice w niedozwolonym miejscu, akurat przejezdzala policja to sie zatrzymali i chcieli mu zwrocic uwage, a oni wszyscy wpadli w panike i zaczeli uciekac, no i zlapali ich i do furgonu.
<kosi> No niezle :D
<rams> Ale czekaj to nie koniec, wiesz dlaczego oni uciekli?
<rams> Dwa dni wczesniej wyswietlili im jakis film o Solidarnosci z lat osiemdziesiatych i bylo na nim pokazane jak niebiescy leja niewinnych przechodniow na ulicy...
<rams> Wszystko spoko, ale nikt im do cholery nie powiedzial ze u nas juz tak nie ma :D

Data dodania: 2007-03-22 19:18:27
#5094   + (2005) -
<zax> hej
<zax> slyszalem ze masz pytania z SPS :)
<ktos z naszego roku> :)
<ktos z naszego roku> mam
<zax> a czy moglbys mi podac ;>
<ktos z naszego roku> z systemów?
<zax> z przetwarzania sygnalow :)
<ktos z naszego roku> to co bylo wczescniej FFT i DFT
<ktos z naszego roku> analiza częstotliwościowa
<ktos z naszego roku> transformata Z
<zax> to z systemow przetwarzania sygnalow, to co pisaliscie w zeszlym tygodniu??
<ktos z naszego roku> a nie to na przyszły tydzien
<ktos z naszego roku> zaraz napisze
<zax> ok ;)
<zax> znasz piotrka??
<zax> bo wlasciwie podal mi twoj nr gg, a serio wiem ze jestes tylko kims z naszego roku, bo od dziwo nie mam cie na liscie :PP
<ktos z naszego roku> jestem Pańskim Wykladowca, zaraz napiszę zaraz zagadnienia, tylko zjem kolacje
<ktos z naszego roku> jest to zmaterialów z CD i prezentacja wyklad 2
<ktos z naszego roku> np. co to jet próbkowanie, kwantyzacja , szum elektrochemiczny

Data dodania: 2009-01-26 23:05:20
#37652   + (2007) -
<babcia> no Kinga jak zdasz dobrze mature, to Ci kupie taka sukienke na studniowke...

Data dodania: 2008-06-11 20:34:40
#20549   + (2008) -
<mnemonic> ja pierdziele
<mnemonic> kobiety sa glupie
<m4st4> tzn.?
<mnemonic> jechalem dzisiaj z taka blondi 20-letnia
<mnemonic> (jestem instruktorem w kursach na prawo jazdy)
<mnemonic> no i jedziemy
<mnemonic> i ona nagle sie centralnie na szynach zatrzymala
<mnemonic> widze ze tramwaj jedzie to mowie
<mnemonic> "tramwaj jedzie, niech pani ucieka z szyn szybko"
<mnemonic> ona mysli przez chwile
<mnemonic> po czym wysiada z auta i zaczyna w kierunku chodnika biec
<m4st4> rotfl

Data dodania: 2009-08-20 16:27:44
#49589   + (2008) -
<piotrek> no i jak było na woodstocku? Poderwaliście coś?
<animefreak> no w sumie to nie, ale jak staliśmy po żarcie to podeszły do nas takie punkpanny i powiedziały że nam się oddadzą za zapiekankę.
<piotrek> no i...
<animefreak> no i kurwa znów nie zjedliśmy kolacji :P

Data dodania: 2008-11-12 08:43:23
#31264   + (2010) -
<FataL> dev, pamiętaj, o 20 mamy trening z innym klanem
<devpwnz> kurna, o 20 to moja w simsy chce grac ;x
<FataL> powiedz jej, że o 20 to simsy juz dawno śpią
<devpwnz> ona mówi, że ma dodatek "nocne życie" :/
<FataL> no to mnie zagięła :D

Data dodania: 2009-04-17 14:15:43
#43846   + (2011) -
<Gubu> translate.pl rządzi...
<Gubu> wpisałem tyłek przetłumaczyło na ass
<Gubu> wpisałem ass przetłumaczyło na osioł :|
<Gubu> wpisałem osioł przetłumaczyło na Donkey
<Gubu> a Donkey nie tłumaczy wogóle...
<Gubu> to się nazywa profesjonalny słownik...





0.0187s // 00:45:14Wszystkich cytatów w bazie 5898, zaakceptowanych 5896, oczekujących 2, odpadło 59507, zaplusowanych 4866165, zaminusowanych 979162
www.mydevil.net
Kretyn.com poleca: Polska sieć IRC Web Hosting MyDevil.net Niebo dla webdeveloperów
© 2006 – 2016 Kretyn.com - wersja 1.1.0 | Pytania? Opinie? Uwagi? Sugestie? – Pisz: webmaster