Kretyn.com na: nasza-klasa | pinger | facebook

 

Data dodania: 2010-02-04 18:18:29
#54182   + (1950) -
<szeliga> pierwszy raz poszedłem do szkoły trzeźwy to mnie wychowawczyni posłała do pielęgniarki i zwolniła z lekcji bo jakoś mizernie wyglądam...

Data dodania: 2010-02-27 21:57:00
#54859   + (1950) -
<Faint> Co jest?
<Concept> Daj mi kurwa spokój...
<Faint> Mów, co się stało...
<Concept> Wiesz, ze dziś z dziewczyną pół roku mamy, nie?
<Faint> Nom.. I?
<Concept> Niby nic.. idę, piosenka napisana, gitara na plecach.. Patrzę, w portfelu 20zł.Nie mogę sobie przypomnieć do czego mi były potrzebne to wykorzystałem i kupiłem jeszcze różyczkę do tego.
<Faint> No i co w tym takiego?
<Concept> Daj dokończyć..
<Concept> Było super. Pokochała tą piosenkę. Potem idę na dworzec PKP, do kasy bilet kupić a tu zonk, kurwa kasy nie ma.
<Concept> Musiałem siedzieć kurwa z gitarą 5 godzin na dworcu i zebrać kasę na bilet powrotny -.-

Data dodania: 2009-03-03 16:53:31
#40313   + (1947) -
<i> rozmowa o dniu kobiet w klasie
<hipciu> to co im kupujemy?
<marek> no kwiaty, tak jak zawsze...
<hipciu> nie no weź, one się wysilają, a my znowu kwiaty?!
<marek> no to pół litra kupimy :)
<hipciu> no spoko... a dla nich co?

Data dodania: 2009-11-09 21:15:00
#51614   + (1947) -
<Thomass> Wiesz, wymyśliłem nowy sposób, żeby stać się bogatym ... ^.^
<pawelvk> sory, ale ode mnie juz pozyczales...

Data dodania: 2008-10-16 18:06:12
#29524   + (1946) -
<i> koniec lekcji wf-stoję przy wyjściu z sali i przepuszczam wszystkie dziewczyny, a za mną stoi nauczyciel, i nagle kolega się wcisnął między dziewczyny i chce wyjść a nauczyciel go chwyta za plecy
<nauczyciel> (wysokim tonem) gdzie idziesz?
<kolega> do szatni
<nauczyciel> to zapamiętaj że najpierw idzie bydło! a potem kowboje!!!

Data dodania: 2010-07-12 18:18:15
#58012   + (1945) -
<trix> te kobiety to jednak dziwne są
<matix> ?
<trix> wczoraj podchodzę na tym weselu do dziewczyny, i mówię "mam do ciebie interes". zapytała "jaki?", odpowiedziałem, że "taki dwudziestocentymetrowy".
<trix> dostałem z liścia i obrażona odeszła.
<trix> wróciła po kilku minutach z pytaniem "serio dwadzieścia?". powiedziałem jej, że jak chce może się przekonać. Poszliśmy na górę ;)

Data dodania: 2008-12-09 09:12:16
#33401   + (1943) -
<ja> Wcześniej byłam gruba i bardzo źle się z tym czułam. Ale lekarz skierował mnie na operację... teraz jestem gruby i mnie to wali...

Data dodania: 2009-02-17 20:11:34
#39379   + (1942) -
<i> pytanie kolezanki o gume orbit w paskach
<bart> masz paseczek?
<marta> nie, dokładnie wygolona, a co?
<bart> :O

Data dodania: 2009-01-23 23:20:19
#37376   + (1938) -
<kleo> Aga dostala 1 z gegry ostatnio ... wiesz za co ?
<zws> pewnie powiedziala ze przez Warszawe plynie Odra ? :D
<kleo> nie wiedziala gdzie sa Stany Zjednoczone ...
<zws> przeciez ona tam 4 lata mieszkala ...
<kleo> no wiem wlasnie ..

Data dodania: 2009-09-11 15:34:05
#50174   + (1938) -
<ja> Koleżanka kończy pracę sezonową w biurze, i słyszę nagle jak drukarka chodzi pełną parą non stop
<ja> po wydrukowaniu dokumenty dziewczyna podaje drugiej aby zniszczyła wydrukowaną kartkę
<ja> na co ja pytam się jej co robisz
<ona> robię porządki w komputerze i usuwam niepotrzebne dokumenty

Data dodania: 2008-05-28 23:57:07
#19647   + (1936) -
<kamil> siedze sobie w barze na ogrodku z kolezanka
<kamil> godzina ja wiem, 10 moze 11 rano
<kamil> obok nas przy stoliku siedzi fajna laska i jakis dwóch kolesi
<kamil> widać że poprzedniego dnia popili bo strasznie zmarnowani, pija browara na klina
<kamil> siedzą cicho nic nie mówią i nagle laska do jednego z kolesi: "ej, jebałeś mnie wczoraj?"
<kamil> padłem...

Data dodania: 2009-01-01 14:44:54
#35344   + (1932) -
<dzastin> masz katar?
<komar> nie, smarkam dla zabawy...

Data dodania: 2009-04-04 13:28:29
#42870   + (1932) -
<MC> jade sobie w busie, naprzeciwko mnie siedzi koles z dzieckiem, dziewczynka moze z 5 lat a kolo mnie jej matka
<MC> dziecko sobie je jabłko i nagle do mamy, pokazując na mnie 'mamusiu, a czemu Ty nie jestes taka ladna jak ta pani?'

Data dodania: 2009-01-02 22:40:01
#35508   + (1931) -
<Jacek> Skad jest to wino?
<Olo> u ruskich kupiłem
<Jacek> zagraniczne powiadasz :)

Data dodania: 2009-07-18 21:56:32
#48584   + (1928) -
<oli> jak z tą inkwizycją było ?
<maxis> jaką inkwizycją kurwa?
<oli> no to, litwo ojczyzno moja, jak to szło dalej?

Data dodania: 2009-05-10 23:13:17
#45390   + (1926) -
<zielona> reaguję na to neurotycznie
<dżej> że jak?
<zielona> nerwowo kurwa!!!

Data dodania: 2009-09-14 21:50:29
#50252   + (1924) -
<ja> ale mam durne zadanie, ide spac chyba.
<xxx> jakie zadanie?
<ja> pierwiastek z (pięć minus dwa pierwiastki z sześciu) * pierwiastek z (pięc plus dwa pierwiastki z sześciu).
<xxx> ...
<xxx> nie kapuje chemii

Data dodania: 2009-05-01 10:45:10
#44816   + (1923) -
<Fransis> chłopaki powiedzta mi jak się fachowo nazywa to takie kręcenie kijem w rękach:D potrzebuje wiedzieć pilnie:P
<realista> onanizm
<asthman> Chyba nie dosłownie o to mu chodziło...

Data dodania: 2009-02-20 17:42:11
#39572   + (1920) -
<fragment wypracowania mojej koleżanki na temat filmu "pianista"> "(...) najbardziej wstrząsnęły mną mordy Żydów (...)"

Data dodania: 2009-05-28 10:13:46
#46236   + (1919) -
<mar> czy ja naprawdę wyglądam na tak samotnego?
<mar> nawet mój instruktor na prawko powiedział
<mar> żebym przestał jeździć na ręcznym ;/

Data dodania: 2009-03-14 15:11:24
#41098   + (1902) -
<i> w kawiarni, para dostaje rachunek
<ona> nie płać za mnie
<on> za ciebie nie muszę płacić, płacę za kawę

Data dodania: 2009-12-08 23:55:49
#52461   + (1900) -
<mangel> wtorek 08:00 rano, tramwaj, wszyscy snieci, blogostan ciszy...
<mangel> i jak mi nagle jakis babsztyl wstretny nie zacznie przez telefon nawijac... normalnie myslałem, ze rozerwe! jakis durny plastik, postanowil sobie z rana pokrzyczec do komorki.
<mangel> ale tak przykrego widoku dawno nie widzialem, ze cztery warstwy
<mangel> solara, tapeta, solara, tynk - pewno zeby sie nie rozplynelo
<mangel> no i jedziemy tak sobie, wszyscy na nia wsciekli, rozbudzeni... i przystanek
<mangel> zbieram sie do wyjscia, widze, ze babcia chce wysiasc z wozeczkiem, ale ktos juz jej pomaga, to tylko czekam az wysiada zebym mogl tez to zrobic
<mangel> a ta namiastka murzynki nagle mi sie na plecy pakuje i wrzeszczy do ucha "szybciej! szybciej! ja sie spiesze!", wtedy nie wytrzymalem.
<mangel> odwracam sie i, najbardziej zjadliwie jak umiem, rzucam "a gdzie sie tak spieszysz? przeciez plastik sie ponad 1000 lat rozklada?!"
<mangel> reszte dnia mialem fajna :-)

Data dodania: 2009-12-24 19:08:21
#52938   + (1895) -
<rys> z moja mamą jest chyba coś nie tak ;/
<slu> a co jest?
<rys> mam 32 lata i syna a ona mi dzisiaj życzyła samych piątek w szkole

Data dodania: 2009-02-14 21:28:50
#39171   + (1891) -
<Fox> a ty co? u żadnej panny cie nie ma?
<Kokos> trzeba mieć pannę
<Fox> no widzisz, a mam już jedna u siebie...czeka na mnie w łóżku...tylko jest z nią jeden zasadniczy problem...
<Kokos> jaki?
<Fox> nazywa się architektura i urbanistyka i nie chce mi się z nią pierdolić…

Data dodania: 2007-02-11 21:48:48
#3799   + (1886) -
<studnia> słuchaj, akcja z akademika...
<studnia> dwoch gosci sie zjaralo i wkrecili sobie film ze beda jezdzic na nartach.. no to sru, zdjeli gatki i zasuwaja po schodach na tych nartach... i za ktorysm tam slalomem potracili jakas babke, zlamala noge, wiec karetka i do szpitala... rano sie budzą z wyrzutami sumienia i pojechali do szpitala, pytaja sie w recepcji o ta babke a na to recepcjonistka: "Nie, tej Pani juz nie ma, wzieli ją do psychiatryka, bo mowila ze potracil ja nagi narciarz" :D





0.0123s // 01:11:35Wszystkich cytatów w bazie 5898, zaakceptowanych 5896, oczekujących 2, odpadło 59507, zaplusowanych 4866165, zaminusowanych 979162
www.mydevil.net
Kretyn.com poleca: Polska sieć IRC Web Hosting MyDevil.net Niebo dla webdeveloperów
© 2006 – 2016 Kretyn.com - wersja 1.1.0 | Pytania? Opinie? Uwagi? Sugestie? – Pisz: webmaster